Túrázást szerető és szervező 50 éves tagtársunk, Gábor ünneplése I. (Tamás szemszögéből)

54255183_261904781416708_4802118120938405888_n.jpg2019. március 15-én kokárdákkal feldíszítve 10 óra után a Tripammer fától indulva 22-n vágtunk neki, felnőttek, gyerekek gyalogosan a Mecseknek, hogy délre átérjünk a Mánfai Árpád-kori kis templomhoz.

Két kisfiú egy-egy focilabdát is végig rugdalt hegyen-völgyön. A legizgalmasabb a meredek lejtőkön eszközölt erős rúgások voltak, amikor mindenki drukkolt, meddig gurul a labda. A lelkes fiúk mindenhonnan visszahozták.

Beszélgetve kényelmes iramban haladtunk. Észrevételeztük, hogy a forrásokban kevés, vagy semmi víz nem volt. A barlang bejáratokon ott volt a záró fedél vagy kapu, a favágók még ilyenkor is dolgoztak, a nap barátságosan sütött, a medvehagyma szépen zöldelt, gyűjtöttük is szorgalmasan.

1/2 1-re megérkeztünk a templomhoz, ahova még 19-en jöttek ki autókkal, mert itt köszöntöttük Gábort 50 éves születésnapja alkalmából.

A köszöntéshez megszereztük a templom kulcsát is, gyertyákat gyújtottunk, kitettük a csodálatos málnás brauni Trüffel tortát, elhelyezkedett a zenekar és kezdődött a köszöntés. Feri ismét fantasztikus dalt szerzett az ünnepeltnek, amit akár Tinódi Lantos Sebestyén is megirigyelhetett volna, mert ő nem mesélte el úgy Eger ostromát, mint Feri Gábor életét. A Kispál és a borz zenekar Csillag, vagy fecske c, számának dallamára hallhattuk Gábor történetét 15 versszakon keresztül, három gitárra hangszerelve.

Utána ettünk, ittunk, koccintottunk, vidáman beszélgettünk, a fiatalok még fociztak is. Végül ki autóval, ki gyalog tért haza.

Az idő végig kegyes volt hozzánk, az eső elkerült, a nap pedig sokat sütött, az erdő szép volt, és mindenki örült. Soha rosszabb napot együtt!                                                                                      Lejegyezte: Tamás