tábor

Nagytábor

Idei nagytáborunkat a Szent László Általános Művelődési Központ (6500, Baja Katona J. u. 3.) kollégiumában tartottuk 2013.07.15.-07.21. között. Újdonság volt, hogy 40 fiatal részére a nagyobbak ötleteinek figyelembe vételével és aktív közreműködésükkel „Szabadság hat felvonásban Baján” mottóval külön tábort tartottunk.

A fiatalok közel 800 e Ft-os szállás-étkezés költségét sikerül/sikerült a NEMZETI ERŐFORRÁS MINISZTÉRIUM és a NEMZETI CSALÁD ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI INTÉZET-hez benyújtott pályázatunkon megítélt 370 e Ft-al csökkenteni.

Íme a felvonások:

Nagytábor

Köszönjük a támogatást!

Családos nagytábor Zircen (2011. július 24-30.)

2011-07-30_nagytabor064.jpgEgyesületünk 10. táborát szerveztük idén Zircen. A táborozók – a kialakult hagyományaink szerint - minden nap hangszeres zeneszóra ébredtek (trombita, furulya, gitár stb.) zenét tanuló fiataljainknak köszönhetően. Ezután reggeli torna vette kezdetét, majd ima és a reggeli következett. Délelőttönként kirándultunk.

Ebéd után a délután nem alvó ovisoknak és az iskolásoknak minden napra gyerekprogramot szerveztünk, jó idő esetén kint az udvaron vagy a zirci sportpályán, rossz időben pedig a panzió ebédlőjében. Újdonságként a felnőtteknek is szerveztünk koradélutáni programot, a csendes pihenő alatt. Ezt követően kisebb-nagyobb túrákat tettünk. Az esti programok kiemelkedő eseménye, a tábor résztvevői által előadott esti mese, mely a legtöbbször egy szórakoztató színházi élménnyel ért fel.

Táborunk első esti programjaként vidám tábornyitót terveztünk. A tábornyitó feladatai között humoros (pl. repülőgép hajtogatás és célba dobás, üdítőivás szívószállal időre, lufi fújó verseny stb.) és komolyabb feladatok (pl. a táborban lévők keresztneveinek jelentései) szerepeltek. A csapatokat úgy szerveztük meg, hogy a január-februári, a március-áprilisi stb. táborlakók kerültek egy-egy csapatba.

Gyerektábor Átán

2011-06-30_gyerektabor007.jpgAz egyesületünk által támogatott Gesztenyési közösség idei gyerektáborát június 27. és 30. között tartottuk Átán. A Nagy Lajos Gimnázium felújított parasztházát vehettük birtokba. A tábor összlétszáma 37 fő volt. Hárman voltunk kiscsoportvezetők 27 gyerekkel. A "nagylány kiscsoport" segítőnek jött. Két felnőtt is volt velünk.

Vezetők és segítők már előző nap lementünk, ráhangolódni egymásra és a környezetre. Biciklikkel bejártuk a környéket és megterveztük a két nappal később sorra kerülő kirándulás útvonalát és állomáspontjait.